П О Ш Т А
 
Логін:
Пароль:

Вхід на сайт
Вітаю Вас, Гість
Реєстрація Вхід
Головна » Юридичні Статті » про ДАІ » ТЕХОГЛЯД 2010

ТЕХОГЛЯД 2010


Дата публікації: Вівторок, , 19:19; рубрика: про ДАІ

Техогляд 2010 - як пройти то за новими правилами.


Техогляд дозволили проходити не лише на станціях від ДАІ, але і на звичайних приватних СТО. По-друге: значно розширили терміни для здійснення цієї процедури: раніше терміни проходження ТО знаходилися в межах від 15 січня до 31 липня, а тепер їх продовжили до 15 грудня. По-третє, до листопада 2008 року штраф за їзду на автомобілі без талона ТО становив 17-34 гривні, а нині він зріс до 340-425. Крім сплати штрафу, авто можуть тимчасово конфіскувати і відбуксирувати на штрафмайданчик.

Проте, вищі чини МВС не раз оголошували про послаблення. Наприклад, для випущених у непарний рік легкових автомобілів, яким слід було пройти огляд до 15 грудня, дали відстрочку - до 01.06.10
Ось як ми проходили техогляд відповідно до нових правил.

Дія № 1. Збір документів для технічного огляду в ДАІ.

Перед тим як ви зберетеся відвідати станцію технічної діагностики, потрібно буде зібрати велику купу документів, які можуть знадобитися даішникам. Це права, цивільний і технічний паспорт. А також довіреність, якщо автомобіль належить іншій особі. Зі збиранням цих документів ускладнень не було. Однак були потрібні ще й інші документи, для збору яких знадобився якийсь час.

Медична довідка. Для того щоб її отримати ми відправилися в спеціалізовану компанію, щоб пройти медкомісію. Таких компаній у Києві не менше десяти, і ціни різні. У Шевченківському районі ціна проходження медкомісії в центральній поліклініці становить 297 гривень, включаючи і відвідування нарколога і психіатра. А в медустанові Деснянського району за ті ж послуги беруть всього 161 гривню. Ми проходили цю процедуру трохи більше години, після її закінчення отримали довідку держзразка.

Страховка.
Для того, щоб пройти процедуру техогляду 2010, обов'язковим документом буде також і поліс обов'язкового страхування цивільної відповідальності (ОСЦПВ). Розцінки на поліс вказані в законодавстві України, і у всіх страхових компаній ідентичні. Але самі поліси бувають трьох видів, або типів. Ціна першого типу поліса - 409 гривень (застрахована відповідальність якої завгодно людини, керуючої автомобілем на законних підставах. Інший тип поліса коштує 813 гривень, (застрахована відповідальність керуючого будь-яким автомобілем водія, вписаного в поліс). І нарешті, третій тип полісу коштує 372 гривні, (застрахована відповідальність керуючого автомобілем водія вписаним в поліс, також вписаного в поліс).

Документ на ГБО. Автомобіль також може бути оснащений газобалонним обладнанням (ГБО), і для проходження процедури техогляд 2010, буде потрібно ще документи, для підтвердження факту справності встановленої газово-паливної системи. Цей документ ми змогли отримати на одній станції техогляду, яка встановлює газ. За «корочки» ми сплатили 150 гривень.

Обов'язкові платежі та квитанції. За проходження ТО ми виклали 45 гривень, а транспортний збір за два роки обійшовся нам у 150. Але взагалі сума останнього платежу розраховується для кожного авто індивідуально і ціна залежить від об'єму двигуна.

Дія № 2. Вибираємо СТО.

Перш ніж прибути на техогляд в ДАІ, господарі автомобілів повинні перевірити технічний стан свого «залізного коня» на станціях діагностики - на тих, які володіють відповідними ліцензіями, отриманими в Мінтрансі та ДДАІ. В Україні на сьогоднішній день налічується 141 така станція, чотири з яких розташовані в столиці. Ці фірмові СТО відповідають всім необхідним умовам з проведення подібних перевірок, і укомплектовані необхідним технічним устаткуванням, яке дозволяє якісно зробити всі необхідні роботи (зокрема, техогляд 2010).
А в Департаменті ДАІ МВС України ми дізналися, що після успішного закінчення діагностики власник авто на руки отримує тільки протокол (термін дії якого не перевищує 45 днів). І з цим протоколом доведеться знову їхати в ДАІ, Зробивши кілька телефонних дзвінків, ми з'ясували, що дешевше проходити діагностику на «даішної» СТО, ніж на приватному: 45 гривень проти 90-110. З метою економії коштів наш подальший шлях лежав на вулицю Костянтинівську, де знаходиться «даішної» СТО.

Дія № 3. Проходження діагностики.

Ми були впевнені в задовільному технічному стані автомобіля, так як зовсім недавно ремонтували його на СТО. Перед техоглядом на звичайній станції ми перевірили електрику, гальма і дещо ще. На усунення незначних недоліків ми виклали 500 гривень, а потім відвідали мийку (50 гривень). У багажник ми поклали куплені аптечку (35 грн), вогнегасник (45 грн) і знак аварійної зупинки (35 грн). «Перевзування» в нову гуму двох коліс обійшлося нам в 1000 гривень.

У процесі техогляду наш автомобіль перевіряли за різними параметрами. За допомогою гальмівного стенду перевірили гальмівну систему, а потім стан рульового управління (на предмет того, не перевищує Чи люфт 10 градусів). Стан шин і самих коліс, працездатність склоомивачів, склоочисників, зовнішніх світлових приладів - все виявилося в нормі. Користуючись газоаналізатором, працівник СТО перевірив кількість шкідливих речовин, що містяться у відпрацьованих газах: СН і СВ теж не перевищували допустимий рівень. Співробітник станції діагностики оглянув також нижню частину автомобіля на предмет витоків технологічних рідин, яких не виявив.

Всі результати перевірки були занесені в діагностичну картку. Службовець зазначив, що у разі виявлення відхилень довелося б їхати на звичайну СТО для їх усунення, а потім повертатися в ДАІ для перевірки з проблемних параметрами. Відстрочку для усунення неполадок дають двадцятиденний, повторна діагностика в ДАІ безкоштовна.
Тепер нам належало відправитися в ДАІ за талоном. І тут нас чекали пригоди.

Дія № 4. З'ясовуємо щодо штрафів.

У районному відділенні ДАІ дівчина у віконці пояснила, що необхідно отримати довідку про відсутність неоплачених штрафів (це перевіряється по базі даних «Адмінпрактіка»). Ми дізналися, що за нами числиться одне порушення, датоване 10 лютого 2006. Тоді штраф був нами сплачено, але в базі даних ДАІ відмітка була відсутня. «Поїдьте до суду і виконавчої служби і там отримуйте документ, що свідчить про те. що штраф погашений »- сказали нам у ДАІ,

«Погашали» штраф. З'ясувавши адресу ДАІ за місцем реєстрації автомобіля, ми відвезли туди постанова виконавчої служби за 2006 рік, а також квитанцію про оплату. Прийомні години в районному ДАІ - з 14:00 до18: 00 по вівторках і четвергах, а також з 9:00 до 13:00 в суботу.

У кімнаті «з квитанціями» за комп'ютерами сиділо кілька дівчат у погонах, досить оперативно забирають із бази порушення на підставі наданих документів. Але після того, як вона його викреслила, виявилося, що на наше авто був також складений і інший протокол - за порушення швидкості, датований 8 травня 2008.

Просто сплатити 17 грн (така сума штрафу покладалася за дане порушення у момент порушення) в ощадкасі було не можна, треба було ще надати копію рішення суду по даному порушенню. У районний суд можна потрапити тільки з 14:00 до 18:00 в середу, або з 8:00 до 11:00 у п'ятницю. Ми приїхали у п'ятницю о 7 ранку, (щоб встигнути зробити все необхідне і в 10 бути на роботі), але виявили чергу, в який ми виявилися тільки 29-ми. До кінця прийому документи встигли отримати лише 15 бажаючих.

У середу, незважаючи на те, що прийом починався з 14:00, ми прибули до суду вже о п'ятій ранку, а вже до восьми там зібралося 25 осіб. Пройшовши канцелярію, ми попрямували до архіву, де отримали бланк заяви на видачу документа. На його заповнення а потім підписування його суддею пішло ще тридцять хвилин. Потім нам вручили грубезний журнал і сказали: «Шукайте ...»
Свої дані ми нарешті виявили після приблизно 130-150 хвилин пошуків. Переписавши номер справи, отримали на руки «постанови». Потім нам знадобилося зробити в архіві копію рішення, яку потім слід було проштампувати і віддати на підпис на першому поверсі, попередньо розписавшись в отриманні копії на третьому. На всі ці бюрократичні зволікання пішло в загальній складності ... три робочих дні.

Коли в ДАІ ми представили з такими труднощами отриманий листочок, нас чекав новий «приємний» сюрприз: знайдено чергове порушення! Починати все спочатку у нас бажання не було, і ми запропонували співробітникові ДАІ двісті гривень, які зіграли магічну роль - всього кілька хвилин стукання по клавіатурі - і всі штрафи були моментально погашені.

Дія № 5. Отримання талона ТО.

З'ясувалося, що звичних паперових талонів вартістю 4 гривні в ДАІ немає і не передбачається. В наявності були лише дорогі пластикові. Щоб стати володарем ламінатовой картки, довелося викласти ще 100 гривень. Пластиковий талон для такої серйозної процедури, як техогляд 2010, мало чим відрізняється від паперового, на лицьовій стороні відзначений номер і рік, є місце для вказівки державного номера та марки автомобіля, а також термін придатності талона. На зворотному боці вказується номер кузова, дата проведення ТО, а також термін майбутнього техогляду.
Підраховуємо витрати.

Ну так от, для того щоб отримати бажаний талон техогляду потрібно було зробити наступні витрати грошей і часу:

  • Медична довідка, страховка, папери за ГБО і необхідні платежі - 1 день і 800 гривень.
  • Підготовка авто: 1 день і 630 гривень.
  • Погашення штрафу плюс хабар - 4 дні і 217 гривень.
  • Пластиковий талончик ТО - ще 100 гривень.
  • Разом: техогляд 2010 обійшовся нам майже в 1700 гривень і витрачену робочий тиждень.

*Близько МРЕО до нас наблизився молодий хлопець і запропонував допомогти у вирішенні питання проходження техогляду за ціну в 400 гривень (без урахування 150 гривень - вартості транспортного збору). Талон на друге авто нам дістався саме через нього. Подробиці опускаємо.



Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

РУБРИКИ

Банкрутство підприємства [3]
Військове право [2]
Закон і бізнес [24]
Захист прав споживачів [7]
Звернення до суду [15]
Інтелектуальна власність [2]
Кримінальні справи [6]
Корпоративні відносини [5]
Міграційне право [2]
Нерухоме майно [7]
Оподаткування [10]
Перевірка підприємства [8]
Права громадянина [11]
про ДАІ [4]
Рейдерство [2]
Сімейне право [7]
Спадкове право [5]
Страхування [2]
Суд по кредиту [5]
Трудові відносини [11]

ПОШУК ПО САЙТУ

ПРИЄДНУЙТЕСЬ
Google+

РЕКОМЕНДОВАНІ САЙТИ





ПІДТРИМАТИ САЙТ WEBMONEY
Z401169167041
U131140520865
R298291195371