П О Ш Т А
 
Логін:
Пароль:

Вхід на сайт
Вітаю Вас, Гість
Реєстрація Вхід


Порядок дій у випадку втрати, заміни державного акта, виявленні в ньому помилок.

Опубліковано: П`ятниця, , 16:38, у рубриці Нерухомість
Автор: specealist

Відповідно з «Інструкцією про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою, яка затверджена наказом Держкомзему від 22.06.2009 р. N325, та зареєстрована в Мін'юсті 06.08.2009р. за N735/16751, організацію робіт з видачі державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою (далі - державні акти) у разі виявлення землевласником (землекористувачем) у виданому державному акті орфографічних або технічних помилок, втраті (пошкодженні) державного акта, у разі добровільної заміни державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку (державного акта на право постійного користування землею), здійснюють Головні управління  Держкомзему в містах Києві та Севастополі, управління (відділи) Держкомзему в районах (містах), міжміські, міжрайонні, міськрайонні управління (відділи) Держкомзему (далі -територіальні органи Держкомзему). Також даною інструкцією визначений порядок дій а саме:

1). У разі виявлення у виданому державному акті орфографічних або технічних помилок землевласником (землекористувачем) такий землевласник (землекористувач) звертається до відповідного територіального органу Держкомзему із заявою (клопотанням) про видачу нового державного акта.У заяві (клопотанні) відображається суть виявлених помилок.
До заяви (клопотання) додаються:

- копія такого державного акта, копія акта приймання-передавання межових знаків на зберігання;

- копія акта перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності;

- копія документа, на підставі якого набуто право на землю.

Новий державний акт видається протягом 15 робочих днів з дати надходження вищезазначених документів до територіального органу Держкомзему за рахунок органу, який здійснив реєстрацію такого державного акта.

              При видачі нового державного акта державний акт, у якому було допущено помилку, повертається до відповідного територіального органу Держкомзему і вважається зіпсованим. 2). При втраті (пошкодженні) державного акта землевласнику (землекористувачу) видається новий державний акт.

             Для отримання нового державного акта  землевласнику (землекористувачу) необхідно письмово звернутися до відповідного територіального органу Держкомзему. У заяві (клопотанні) зазначається: де, коли і за яких обставин втрачено (пошкоджено) державний акт.

               До заяви (клопотання) додаються:
-
копія акта приймання-передавання межових знаків на зберігання;
 
- копія акта перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності;
- 
копія документа, на підставі якого набуто право на землю.

            
При втраті державного акта землевласник (землекористувач) розміщує відповідне повідомлення в місцевих друкованих засобах масової  інформації. Якщо протягом місяця з дня публікації ніяких повідомлень щодо втраченого державного акта не надійшло, землевласнику (землекористувачу) видається новий державний акт.

              
Видача державних актів взамін втрачених (пошкоджених) здійснюється протягом 15 робочих днів з дня отримання матеріалів зазначених вище.

              
Видача державних  актів взамін втрачених (пошкоджених) здійснюється на платній основі відповідно до законодавства.

3). Землевласники (землекористувачі), за власним бажанням, мають право замінити наявний державний акт на право приватної власності на землю, державний акт на право власності на землю, державний акт на  право власності на земельну ділянку (державний акт на право постійного користування землею) на державний акт на право власності на земельну ділянку (на право постійного користування земельною ділянкою), форми яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2002 року N 449 "Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою", із змінами, внесеними постановою Кабінету  Міністрів України від 12 листопада 2008 року N 1019.

              
Для отримання нового державного акта землевласнику (землекористувачу) необхідно написати заяву (клопотання) до відповідного територіального органу Держкомзему.

              
До заяви (клопотання) додаються:

-
копія старого державного акта, копія акта приймання-передавання межових знаків на зберігання;

-
копія акта перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності;

-
копія документа, на підставі якого набуто право на землю.

              
Новий державний акт видається протягом 15 робочих днів з дати надходження вищезазначених документів до територіального органу Держкомзему.

При видачі нового державного акта державний акт старого зразка повертається до відповідного територіального органу Держкомзему на зберігання.

              
У випадку припинення права власності права користування) земельною ділянкою, добровільної заміни державного акта або поділу чи об'єднання земельної ділянки землевласник (землекористувач) повертає свій примірник державного акта до територіального органу Держкомзему, де зберігається інший примірник державного акта, після чого на них робляться відмітки "скасовано". Такі акти залишаються на зберіганні у архіві територіального органу Держкомзему.

              
У разі відсутності у землевласника (землекористувача) копій акта приймання-передавання межових знаків на зберігання та відсутності такого документа у територіальних органах Держкомзему землевласнику (землекористувачу) для отримання державного акта необхід
но замовити виготовлення нової документації із землеустрою.


Всього коментарів: 4
4 Лилия  
0
да, пробелов в законах хватает

3 vlad  
0
za 1nu shutku bacov!!!!!!!!!!

2 vlad  
0
Для отримання держ. акта на зем. ділянку,необхідно виготовити техн. документацію, після виготовлення її вона передаеться до вашого відповідно теріториального органу Держкомзему. А там вам доводять таку інформацію що під час передачі цієї документації вона чомусь десь загубилась........!!!!!!!!!! І сміливо пропонують ВАМ вигтовити її знову з подальшою реестрацією д. акту. НЕДОРОГО !!!!!!!!

1 vlad  
0
цікаві моменти з"являються!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ВАЖЛИВО
Кожен юрист може стати дописувачем цього блога. Для цього потрібно лише зареєструватися на цьому сайті як юрист і мати бажання ділитися з читачами своїм досвідом.

РУБРИКИ

Банкрутство підприємств [2]
Правове забезпечення бізнесу [13]
Громадянські права [12]
Договори і контракти [4]
Кримінальні справи [3]
Процесуальне право [1]
Захист від ДАЇ та міліції [4]
Питаня освіти [0]
Нерухомість [5]
Земля [3]
Сімейне право [5]
Статеві злочини [0]
Загальна практика [19]
Міграційне право [0]
Інтелектуальна власність [4]
Трудові відносини [2]
Військове право [0]
Права споживачів [6]
Оподаткування [5]
Рейдерство [2]
Банківське законодавство [3]
Спадкове право [3]
Судова практика [3]
Блог Адміністрації сайту Юрист Онлайн [9]

ПОШУК ПО САЙТУ

ПРИЄДНУЙТЕСЬ
Google+

РЕКОМЕНДОВАНІ САЙТИ





ПІДТРИМАТИ САЙТ WEBMONEY
Z401169167041
U131140520865
R298291195371