П О Ш Т А
 
Логін:
Пароль:

Вхід на сайт
Вітаю Вас, Гість
Реєстрація Вхід


Два питання від учителя - ЮРИДИЧНИЙ ФОРУМ

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
ЮРИДИЧНИЙ ФОРУМ » ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ » Трудове право » Два питання від учителя (питання по оплаті)
Два питання від учителя
voloshimaДата: Понеділок, 24.12.2012, 15:24 | Сообщение # 1
Рядовий
Группа: Користувач
Сообщений: 1
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Доброго дня.
Я вчитель і до місця роботи підїжджаю на автобусі (з одного села району в інше).
За умовами наказу директора ЗОШ відділ освіти має мовертати мені кошти за проїзд.
Але протягом останніх 4-х місяців ці кошти мені не повертались.
21 грудня я ходила в бухгалтерію відділу освіти, там сказали що кошти нараховані і є
на рахунку, але не видаються бо по факту самих грошей в казні немає(причина - витрати під час виборів).
Пояснили що кошти повинні видати до середини січня.
Як можна всі борги отримати до нового року оскільки за розповідями колег які працюють і підїжджають кілька років, бувало таке що по місяцю, кілька тижнів за проїзд не компенсували. Проїзні листи для компенсації проїзду ми здали до 20.12.2012, а як стосовно 21-28.12.2012??? Ці ж дні також робочі і на роботу треба їхати. Це виходить -викладати свої кошти на благодійних "началах"?

2 ситуація

Моя мама вчитель.
На початку навчального року (станом на 01.09.2012) до школи прийшло 11 учнів (вважається що клас не повний), тому за класне керівництво оплачувалось наполовину.
В І семестрі прибув ще один учень - тобто в класі стало 12 учнів - повноцінний клас.
Я звернулась до бухгалтера відділу освіти по заробітній платі з питанням: "Що необхідно зробити, щоб класне керівництво оплачувалось повністю?"

При цьому бухгалтер сказала, що треба щоб до нового року завуч школи написала відношення і вчитель буде отримувати повну вартісь від класного керівництва.