П О Ш Т А
 
Логін:
Пароль:

Вхід на сайт
Вітаю Вас, Гість
Реєстрація Вхід


Передача невиключного права - ЮРИДИЧНИЙ ФОРУМ

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
ЮРИДИЧНИЙ ФОРУМ » ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ » Право Інтелектуальної власності » Передача невиключного права
Передача невиключного права
LeonДата: Вівторок, 29.03.2011, 17:51 | Сообщение # 1
Рядовий
Группа: Користувач
Сообщений: 1
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Добрий день!
У звязку з укладеням договору з рекламною агенцією про рекламне обслуговування, виникло питання щодо передачі Агенції невиключних прав на використання нею рекламного матеріалу (торгівельної марки). Зазначену умову Агенція наполегливо "рекомендує" внести до договру мотивуючи це наступним:
- гарантія уникнення Агенцією можливих штрафних санкцій та претензій з боку третіх осіб за розміщення/оприлюднення на власних площах;
- Агенція залучає до виконання робіт/надання послуг по розміщенню рекламного матеріалу третіх осіб, наприклад, телеканал, журнал тощо, які, у свою чергу, також можуть бути оштрафовані та інше з боку контролюючих органів та третіх осіб.
При цьому цілий розділ цього договору присвячений гарантіям правомочності Замовника та зобовязання відповідати за власні рекламні матеріали самостійно, які він надає Агенції.
Оскільки на сьогоднішній день інтелектуальне право в Україні не надто розвинене і контролюючі органи трактують положення законодавства, як їм вигідно, проте є все ж таки велике бажання захистити власні права, виникло питання про правомірність та можливість застосування у договорі такого пункту. Дуже хочеться послухати незалежну думку. Дякую.
 
ТМДата: Четвер, 20.10.2011, 13:06 | Сообщение # 2
Рядовий
Группа: Юрист
Сообщений: 2
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
По-перше, передача невиключних прав на використання торгової марки є одним із видів ліцензії. Тобто, Ви як власник торгової марки надаєте комусь дозвіл використовувати Вашу ТМ в такій же сфері діяльності, як Ваша. Наприклад, у Вас є магазин з певною назвою, яка зареєстрована як ТМ. Хтось хоче відкрити магазин з такою ж назвою, але, наприклад, в іншому місті. Тоді Ви вправі надати йому дозвіл використовувати свою ТМ шляхом укладення договору про передачу виключних/невиключних прав. І при цьому Вам повинні виплачувати роялті.
По-друге, рекламне агентство при наданні свої послуг не здійснює використання ТМ, а лише розмішує рекламні матеріали на рекламних носіях.
В такого роду договорах, перестраховуючи себе, рекламні агентства вносять приблизно наступні пункти:
-- Замовник несе повну відповідальність за зміст рекламних матеріалів і пов’язану з ними документацію, наданих Виконавцеві в рамках Договору. Замовник приймає на себе всі претензії і відповідальність, що виникає або може виникнути з боку Контролюючих органів і третіх осіб у зв'язку із сюжетом або фактичним змістом реклами, а також самостійно сплачує штрафні санкції і збитки, якщо такі будуть нараховані.
-- Виконавець не несе відповідальність за недостовірність реклами, недостовірність наданої Замовником документації та інформації, за фактичну якість рекламованих Замовником товарів, робіт, послуг і т.п., неправомірне або несумлінне використання Замовником товарного знаку, логотипа, імені, прізвища або авторських прав, що належать третім особам.
Але такі положення аж ніяк не пов'язані із передачею прав на використання ТМ.


torgovamarka.com.ua
 
ЮРИДИЧНИЙ ФОРУМ » ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ » Право Інтелектуальної власності » Передача невиключного права
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: