Надія | Дата: Вівторок, 21.06.2011, 03:21 | Сообщение # 1 |
Рядовий
Группа: Користувач
Сообщений: 1
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
| Доброї ночі! Допоможіть, будь ласка! Моя мама купила кухоний гарнітур у підприємця. Вибрала за каталогом. Підприємець реалізує меблі, а виготовляє їх завод. У зв'язку з тим, що саме приміщення кухні в мами нестандарне, то і меблі їй робили індивідуально (тобто це був нестандатний гарнітур). Підприємець виїхав до дому, заміряв кухню, зробив ескіз. Вона заплатила завдаток. Ій надали товарний чек. Потім привезли кухню, встановили її і надали гарантійний талон та бланк оформлення замовлення, де був вказаний продавець, найменування та ціна товару, задаток та сума остаточного розрахунку, адреса клієнта. Через деякий час виявилися дефекти меблів. Підприємец відмовився їх усувати. Мама хоче розірвати договір та повернути кошти. Вона ходила в службу захисту прав споживачів. Там їй допомогли скласти претензію з посиланням на ч.1 статті 8 закону про захист прав споживачів. Провели експертизу - це виробничій дефект та неякісна зборка меблів. Претензію підприємець ігнорує. Вирішили подавати позов до суду, але не можемо визначитися з видом договору - це побутовий підряд чи купівля-продаж? На які статті посилатися? Буду дуже вдячна за допомогу!
|
|
| |