П О Ш Т А
 
Логін:
Пароль:

Вхід на сайт
Вітаю Вас, Гість
Реєстрація Вхід


Заміна неякісних деталей у дивані. - ЮРИДИЧНИЙ ФОРУМ

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
ЮРИДИЧНИЙ ФОРУМ » ЮРИДИЧНІ ФОРУМИ » Захист прав споживачів » Заміна неякісних деталей у дивані.
Заміна неякісних деталей у дивані.
Meri4kaДата: Четвер, 05.01.2012, 16:51 | Сообщение # 1
Рядовий
Группа: Користувач
Сообщений: 1
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Добрий день!
Замовили товар у фірмі, а саме диван угол, який складається з 3 сидінь. Тканину підбирали самостійно.
Через декілька днів піля прийому товару побачили, що на половині дивану (на двох сидіннях)при сидінні деформується тканина. Коли встаєш тканина не повертається в попередню форму - брижить, неначе погано натягнута або розтягнута..її постіно потрібно за собою розгладжувати, а пр спанні взагалі за ніч складки залишають після себе сліди. Причому інша частина дивана (третє сидіння) в ідеальному стані і при експлуатації ніяких деформацій тканини немає. Придивившись уважніше побачили, що половина дивану зшита з одного матералу - більш плотнішого, а інша з менш плотнішого гіршої якості. Але на вид, якщо не придивляться тканини однакові. Нам на фабриці відповіли, що тканина не може бути різною, бо зшита з одного рулону. Ми б не мали ніяких притензій до фірми, і не помітили б різниці у тканині, коли б не випадок з "хвилями" на сидінні. З моменту підписання чеку не пройшло ще 14 днів. Чи маємо ми право просити замінити обшивку на двох сидіння і чи рахується це браком. Чи можливо вони повністю себе застрахували Заказом - Договором. В Договорі є такі пункти : "при применении индивидуального заказа, претензии после изготовления мебели (по размеру, цвету, техническим характеристикам и т.д) не применяются, денежные средства возврату не подлежат" и в конце акта "покупатель ознакомл. с образцами заказываемого товара, с характеристиками, габаритами, цветом, материалом. Со слов заказчика: поворот угла, размер изделия, комбинация тканей, цвет дерева, записаны верно. Претензий не имею" і відповідно наш підпис.
При прийнятті товару таких дефектів побачити ми не могли. Їх просто не було видно. Помітили після 2-3 днів.
Є ще паспорт виробу та гарантія на 18 місяців, де сказано, що гарантійни ремонт буде виповнений у разі дефектів з вини поставщика.
ДЯКУЮ!


Сообщение отредактировал Meri4ka - Четвер, 05.01.2012, 16:52
 
ЮРИДИЧНИЙ ФОРУМ » ЮРИДИЧНІ ФОРУМИ » Захист прав споживачів » Заміна неякісних деталей у дивані.
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: